Aktualności
Maj 2024
Drugi Weekend Majowy 2024
Szanowni Państwo,
w piątek 31.05.2024 biuro oraz magazyn główny będą nieczynne - wszystkie zamówienia składane w B2B oraz za pośrednictwem poczty e-mail będą realizowane w kolejności od dnia 03.06.2024.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.
Kwiecień 2024
Weekend Majowy 2024.
Szanowni Państwo,
w czwartek 02.05.2024 biuro oraz magazyn główny będą nieczynne - wszystkie zamówienia składane w B2B oraz za pośrednictwem poczty e-mail będą realizowane w kolejności od dnia 06.05.2024.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.
Sierpień 2023
Długi weekend Sierpniowy 2023.
Szanowni Państwo,
w poniedziałek 14.08.2023 biuro oraz magazyn główny będą nieczynne - wszystkie zamówienia składane w B2B oraz za pośrednictwem poczty e-mail będą realizowane w kolejności od dnia 16.08.2023
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.
Czerwiec 2023
Weekend czerwcowy 2023.
Szanowni państwo,
w piątek 09.06.2023 biuro oraz magazyn główny będą nieczynne - wszystkie zamówienia składane w B2B oraz za pośrednictwem poczty e-mail będą realizowane w kolejności od dnia 12.06.2023.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.
Kwiecień 2023
Weekend Majowy 2023.
Szanowni Państwo,
we wtorek 02.05.2023 biuro oraz magazyn główny będą nieczynne - wszystkie zamówienia składane w B2B oraz za pośrednictwem poczty e-mail będą realizowane w kolejności od dnia 04.05.2023
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.
Grudzień 2022
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku 2023 życzy zarząd oraz pracownicy firmy BASTA Sp. z o.o.
Zobacz więcej
Przekształcenie BASTA Barczyk i Wspólnicy sp. j. w BASTA Barczyk i Wspólnicy sp. z o.o.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w związku z dynamicznym rozwojem firmy BASTA Barczyk i Wspólnicy Spółka Jawna, trwającym nieprzerwanie od 1989 roku, nadszedł czas na kolejną zmianę formy prawnej - przekształcamy się ze spółki jawnej w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością.
Zobacz więcejCzerwiec 2022
W piątek 17.06.2022 sklep stacjonarny w Krakowie będzie nieczynny.
Szanowni państwo,
w piątek 17.06.2022 nasz sklep w Krakowie będzie nieczynny - wszystkie zamówienia składane on-line będą realizowane w kolejności od dnia 20.06.2022
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.
Weekend czerwcowy 2022.
Szanowni państwo,
w piątek 17.06.2022 biuro oraz magazyn główny będą nieczynne – wszystkie zamówienia składane w B2B oraz za pośrednictwem poczty e-mail będą realizowane w kolejności od dnia 20.06.2022
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.
Kwiecień 2022
Zmiana kosztów dostawy od 05.04.2022.
Szanowni Państwo,
w związku ze wzrostem kosztów realizacji przesyłek z dniem 05.04.2022 zmienione zostaną ceny przesyłek kurierskich:
- koszty znormalizowanej przesyłki kurierskiej do 30 kg na terenie Polski będzie wynosić 17 zł/netto
- koszty niestandardowej przesyłki kurierskiej do 30 kg na terenie Polski będzie wynosić 25 zł/netto
Zobacz więcejLuty 2022
Awaria centrali telefonicznej.
Szanowni Państwo,
w związku z awarią centrali telefonicznej kontakt z naszą firmą jest możliwy wyłącznie za pośrednictwem numerów komórkowych: 513035595 oraz 794002716.
Za utrudnienia przepraszamy.
Zobacz więcejGrudzień 2021
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku.
Wszystkim naszym klientom życzymy Wesołych Świąt Bożego Narodzenia oraz pomyślności w nadchodzącym Nowym Roku 2022.
Zobacz więcejMaj 2021
Zmiana kosztów minimalnych wartość pozycji w koszyku.
Szanowni Państwo,
w związku ze wzrostem kosztów obsługi zamówień minimalna wartość każdej pozycji w koszyku została zwiększona do 3,00 PLN netto.
Zmiana kosztów minimalnych zostaje wprowadzona z dniem 07.05.2021.
Zobacz więcejKwiecień 2021
Zmiana kosztów dostawy od 06.04.2021.
Szanowni Państwo,
w związku ze wzrostem kosztów realizacji przesyłek z dniem 06.04.2021 zmienione zostaną ceny przesyłek kurierskich:
- koszty znormalizowanej przesyłki kurierskiej do 30 kg na terenie Polski będzie wynosić 15 zł/netto
- koszty niestandardowej przesyłki kurierskiej do 30 kg na terenie Polski będzie wynosić 23 zł/netto
Zobacz więcejMarzec 2021
Wydłużenie czasu realizacji zamówień do 72h w związku z pandemią SARS-CoV-2.
Szanowni Państwo,
w związku pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 realizacja niektórych zamówień składanych w panelu B2B może ulec wydłużeniu do 72 godzin.
Za wszelkie utrudnienia bardzo przepraszamy.
Zobacz więcejGrudzień 2020
Zmiana cennika.
Szanowni Państwo,
reagując na wysoki wzrost cen stali oraz wyrobów żelaznych u naszych dostawców jesteśmy zmuszeni do nieznacznego podniesienia cen niektórych, oferowanych przez nas towarów.
Jednocześnie zapewniamy Państwa że staramy się utrzymać najniższe, możliwe ceny na krajowym rynku.
Serdecznie zapraszamy do składania zamówień.
Wydłużenie czasu realizacji zamówień do 48h w związku z pandemią COVID-19.
Szanowni Państwo, w związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w kraju realizacja niektórych zamówień składanych w panelu B2B może ulec wydłużeniu do 48 godzin.
Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.
Kwiecień 2020
W piątek 10.04.2020 biuro oraz magazyn w Sławkowie pracuje do godziny 13.00
W piątek 10.04.2020 biuro oraz magazyn w Sławkowie pracuje do godziny 13.00.
Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.
Zobacz więcejMarzec 2020
Modernizacja struktury teleinformatycznej w dniach 07.03 - 09.03.2020
Szanowni Państwo,
w związku z modernizacją naszej struktury teleinformatycznej oraz wymianą serwerów w dniach od 07.03 do 09.03.2020 mogą pojawić się problemy techniczne związane z działaniem panelu B2B oraz poczty e-mail.
W przypadku otrzymania e-maila zwrotnego z informacja o niedostarczeniu Państwa poczty prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem sprzedaży.
Za ewentualne utrudnienia bardzo przepraszamy i mamy nadzieje że prace modernizacyjne przebiegną szybko, sprawnie bez większych komplikacji.
Luty 2020
Przekształcenie ZPH Basta w Spółkę Jawną.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że w związku z dynamicznym rozwojem firmy ZPH BASTA Stanisław Barczyk, trwającym nieprzerwanie od 1989 roku, nadszedł czas na zmianę formy prawnej - przekształcamy się z jednoosobowej działalności gospodarczej w spółkę jawną.
Począwszy od dnia 02.03.2020 dane firmy przedstawiają się następująco:
BASTA BARCZYK I WSPÓLNICY Spółka Jawna
Os. Piastów 56B, 31-625 KRAKÓW
NIP: PL6783183148
Pozostałe dane teleadresowe nie ulegają zmianie - nowy podmiot przejmuje wszelkie zobowiązania dotychczasowej firmy ZPH BASTA Stanisław Barczyk.
Prosimy o dokonanie zmian w swoich systemach księgowych i od dnia 02.03.2020 o wystawianie wszystkich dokumentów na nowy podmiot.
Dane do wystawiania faktury:
BASTA BARCZYK I WSPÓLNICY Spółka Jawna
Os. Piastów 56B, 31-625 KRAKÓW
NIP: PL6783183148
Adres do korespondencji:
BASTA BARCZYK I WSPÓLNICY Spółka Jawna
ul. Fabryczna 10, 41-260 Sławków
Jednocześnie przepraszamy za ewentualnie utrudnienia w realizacji zamówień.
Z wyrazami szacunku,
Zespół ZPH Basta
Zobacz więcejLipiec 2019
Prace techniczne związane z modernizacją serwera w dniu 15.07.2019.
Prace techniczne związane z modernizacją serwera w dniu 15.07.2019.
Zobacz więcejKwiecień 2019
W dniu 19.04.2019 nasza central w Sławkowie pracuje w godzinach od 6.00 do 13.00.
W dniu 19.04.2019 nasza central w Sławkowie pracuje w godzinach od 6.00 do 13.00.
Zobacz więcejLuty 2019
Otwarcie nowego sklepu w Krakowie
Szanowni Państwo,
w związku ze zmianą adresu naszego sklepu stacjonarnego w Krakowie od dnia 01.03.2019 zapraszamy Państwa na zakupy do nowego, znacznie większego lokalu na Osiedlu Piastów 56B
Link do mapy Google: https://goo.gl/maps/KdUU2z77aeP2
Zobacz więcejPrace techniczne w dniu 14.02.2019
W związku z pracami technicznymi w dniu 14.02.2019 mogą występować krótkie przerwy w funkcjonowaniu naszego panelu B2B. Prace zostaną zakończone w godzinach przedpołudniowych. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Zobacz więcejSierpień 2018
BASTA wprowadza opłatę recyklingową za opakowania foliowe.
W związku z nowelizacją w listopadzie 2017 r. ustawy o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi Z.P.H. BASTA wprowadza opłatę recyklingową za opakowania foliowe.
Zobacz więcejMarzec 2018
Wprowadzenie "minimalnej wartości pozycji zamówienia" do systemu B2B.
Szanowni Państwo,
w celu usprawnienia realizacji Państwa zamówień składanych za pośrednictwem systemu B2B od dnia 22.03.2018 wprowadzamy "minimalną wartość zamówienia danej pozycji".
Oznacza to że minimalna wartość pozycji zamówienia wynosi 2,00 PLN/netto. Jeżeli dodasz do koszyka pozycję o wartości mniejszej niż minimum, wartość pozycji zostanie automatycznie podniesiona do 2,00 PLN/netto bez zmiany ilości zamawianego towaru.
Zapraszamy do składania zamówień.
Zobacz więcejWrzesień 2017
Promocja - Wrzesień 2017
Podkładki sprężyste DIN 127 w promocyjnych cenach.
Zobacz więcejLuty 2017
Promocja - Luty 2017
Śruby DIN 933/DIN 931 KL.5.8 OCYNK GALWANICZNY w promocyjnych cenach.
Zobacz więcejListopad 2015
Platforma B2B - prace modernizacyjne.
W związku z pracami modernizacyjnymi dotyczącymi funkcjonowania panelu B2B mogą pojawiać się drobne utrudnienia za które przepraszamy. Jednocześnie prosimy naszych klientów o podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami. Wszelkie uwagi lub sugestię dotyczące funkcjonowania panelu B2B prosimy przekazywać nam droga mailowa lub telefoniczną.
Zapraszamy do korzystania z panelu B2B.
Wrzesień 2015
Platforma B2B już działa!
Od dnia 1.09.2015 zapraszamy wszystkich naszych klientów do korzystania z nowej platformy zamówień B2B. Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego w celu uzyskania pełnego dostępu do panelu zamówień.